post

Klucz do twojej siły

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy całkowite
potencja
wykluczenie wszelkiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo małej albo dobrej wagi ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.

post

Łatwe? To do dzieła, a raczej do sypialni!

Chętka na seks zależy w zasadzie od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), cenieni przez partnerkę a sama działalność seksualna jest tożsama z naszymi preferencjami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednakże instynkt seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest też od dyspozycji ciała. cialis cena
Dlatego poza troską o odpowiednią oprawę zbliżenia, należałoby 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, żeby sprostało wyzwaniom, które pragniemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta oraz ograniczenie używek (spożywanie zbyt dużej ilości kawy albo piwa działa bardzo negatywnie na możliwości wzwodu, nie ma też odpowiedniej liczby wypalanych papierosów – każda liczba obniża sprawność seksualną!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas mógłby dopisać parę własnych, które sprawiają, że ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ukochany typ wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: próbowanie pysznego i pomysłowego posiłku: miło i sielsko lub aktywnie i ekscytująco spędzony dzień, oczekiwanie na realizację fantazji erotycznej ustalonej uprzednio z partnerką… Bez znaczenia jaki mamy sposób na zrelaksowanie się oraz spędzanie czasu tu i teraz z drugą osobą, kluczowe jest aby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra

post

5 sposobów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra

Żeby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj levitra