7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, iż treningi ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, że wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, zwiększysz swoje seksualne możliwości, sprawność i wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 typami ćwiczeń, które najlepiej polepszą twoje łóżkowe zdolności!
Trening podnoszenia ciężarów
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać trening siłowy pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten typ ćwiczeń pobudza produkcję testosteronu, który jest zasadniczym hormonem odpowiedzialnym za męski apetyt seksualny. Zdecyduj się na trening z takim obciążeniem, które doprowadzi do tego, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątą serią. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy robisz krótkie, zintensyfikowanie ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra

Żeby ulepszyć jakość życia erotycznego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Treningi budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej oraz brzucha, pozwalając czerpać większe zadowolenie z seksu. Wzmocnienie górnych części ciała pozwoli Ci kochać się dłużej – sporo z tych grup mięśniowych pracuje w trakcie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są zalecane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku oraz upraszczają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który odpowiada też za trzymanie moczu. Nazwane od nazwiska lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co pozytywnie oddziałuje na jakość seksu. Mężczyźni powinni używać mięśni Kegla, aby opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj levitra