post

indeks1
Tajemnica Twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I na odwrót – redukcja ilości tkanki tłuszczowej wywołuje podniesienie poziomu testosteronu, a przekłada to się bezpośrednio na większe libido. Nie można jednak popadać w skrajności – tłuszcze to istotne składniki odżywcze, których działalność polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Rozciągnięte w czasie albo częste głodówki czy całkowite
potencja
wykluczenie wszelkiego rodzaju tłuszczów z jadłospisu, mimo małej albo dobrej wagi ciała też może negatywnie wpływać na ilość tego hormonu.

Zdrowe serce – zdrowy seks

Działaj zgodnie z zasadą „to, co dobre dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Nadmierne spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a w ślad za tym – przepływ krwi. Skoro wzwód polega na napełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie trzeba chyba pisać jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie za mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „męskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, viagra bez recepty
kiełbasę, tłuste mielone czy boczek w przeróżnej postaci odłóż na szczególne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na spadek ilości cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie konsumuj codziennie żółtego sera.